Tjenesteshop er utviklet med brukerens livssituasjon som utgangspunkt. 
Ved å gi mulighet til selv å bestille og endre tidspunkt får brukeren økt kontroll og selvstendighet. 
Dette bidrar til bedre livskvalitet og mestring av egen hverdag – faktorer som er helt sentrale for trivsel og deltakelse.
For kommunene handler Tjenesteshop om å bryte opp rigide tidsrammer og skape en planlegging som tilpasser seg brukernes behov – ikke motsatt. 
Det betyr bedre utnyttelse av tid, personell og rom, færre «tomgangs-» og «ventetid»-situasjoner, og en mer smidig leveranse av tjenester.
Løsningen er universelt utformet og tilgjengelig via web og mobil – uavhengig av plattform. 
Brukere med alternative inntastingsmetoder (som øyestyring eller hodemus) har tilpassede skjermbilder, og det finnes funksjoner for høy kontrast og fargeblind‐vennlig visning. 
Appen finnes i app‐butikk og gir enkel tilgang. 
Selv om løsningen primært er utviklet for praktisk bistand, passer Tjenesteshop for alle bestillingsbare kommunale tjenester – fra støttekontakter til transport og omsorg. Dermed blir både brukeropplevelsen og leveransen mer helhetlig.
Tjenesteshop håndterer brukernes data på en trygg måte, i tråd med gjeldende lovverk for behandling av personopplysninger.
Nettleser: www.tjenesteshop.no / https://app.tjenesteshop.no
Fyll ut kontaktinformasjonskjema under eller ring Helene Svelle på 907 34 170 eller Jan Fredrik Edbo på 916 40 072.